Przejdź do kategorii produktów Przejdź do koszyka Przejdź do nawigacji

Nie interesują mnie zniżki i promocje, chcę ukryć pasek

Zasady programu lojalnościowego 4camping eXtra

Kilka słów na początek 

ForCamping s.r.o, Company ID: 24295825, TAX ID: CZ24295825, z siedzibą przy ulicy Veselská 699, Letňany, 199 00 Praga 9, został zarejestrowany w Sądzie Miejskim w Pradze pod numerem rejestracyjnym C 194007. Firma reprezentowana jest przez Jaroslava Skalkę, dyrektora zarządzającego (zwana dalej również "my" lub "nas") oferuje swoim zarejestrowanym klientom program lojalnościowy na stronie internetowej www.4camping.pl (zwany dalej"4camping eXtra").

Prowadzimy sklep internetowy na stronie www.4camping.pl (zwany dalej "e-shop"). Niniejszy Regulamin 4camping eXtra reguluje zasady i warunki uczestnictwa oraz korzyści wynikające z 4camping eXtra. Uczestnictwo w 4camping eXtra jest całkowicie bezpłatne. Nie ma obowiązku dokonywania jakiegokolwiek zakupu w naszym sklepie internetowym. Każdy zarejestrowany użytkownik naszego sklepu internetowego może jednocześnie korzystać z korzyści 4camping eXtra. Możesz robić u nas zakupy w dowolnym momencie bez rejestracji w 4camping eXtra, Nie będzie natomiast możliwe skorzystać z oferowanych przez nas benefitów. Więcej informacji na temat założenia i warunków korzystania z konta użytkownika w naszym sklepie internetowym można znaleźć w regulaminie.

Zasady programu 4camping eXtra będą podlegać prawu Republiki Czeskiej, w szczególności ustawie nr 89/2012 S.b., kodeksu cywilnego. Warunki programu są zgodne z obowiązującymi dyrektywami i kodeksami Unii Europejskiej.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem zamowienia@4camping.pl lub numerem +48 338 881 596.

Formularz rejestracyjny konta użytkownika sklepu internetowego jest dostępny po kliknięciu w ten link.

 

Często zadawane pytania - FAQ

Jakie korzyści oferuje 4camping eXtra?

  • Przegląd historii zamówień
  • Wydłużony okres zwrotu dla klientów będących beneficjentami (poza ustawowymi 14 dniami od otrzymania towaru, wydłużamy okres zwrotu do 30 dni od otrzymania towaru).
  • korzystne kupony rabatowe

 

Kto może wziąć udział w 4camping eXtra?  

  • Osoba fizyczna, która korzysta z korzyści 4camping eXtra wyłącznie do użytku osobistego (użytek komercyjny jest całkowicie wykluczony); i jednocześnie
  • ma ukończone 16 lat, jest mieszkańcem Unii Europejskiej i posiada zdolność do czynności prawnych w zakresie niezbędnym do rejestracji i korzystania z 4camping eXtra.

Należy pamiętać, że cała nasza komunikacja będzie odbywać się w języku polskim. Jeśli wyślemy kupony rabatowe lub inne dokumenty, będą one wyłącznie w języku polskim.

 

Jakie są inne warunki uczestnictwa w 4camping eXtra? 

  • Użytkownik wyraża zgodę na warunki i zasady 4camping eXtra. Będziemy przetwarzać dane osobowe użytkownika zgodnie z naszą polityką RODO;
  • Wypełnił wszystkie niezbędne informacje (imię, nazwisko, e-mail) w formularzu rejestracyjnym w naszym sklepie internetowym. Informacje opcjonalne (numer telefonu, data urodzenia) nie są wymagane do rejestracji, ale mogą zapewnić więcej korzyści;
  • Wprowadzony adres e-mail i numer telefonu nie są powiązane z innym kontem;
  • Rejestracja została potwierdzona poprzez kliknięcie linku aktywacyjnego w wiadomości e-mail.

 

Jak zarejestrować się w 4camping eXtra?

Rejestracja w 4camping eXtra jest bardzo prosta i odbywa się w tym samym czasie, co rejestracja konta użytkownika w naszym sklepie internetowym. Prosimy o potwierdzenie rejestracji poprzez kliknięcie linku aktywacyjnego w wiadomości e-mail, która zosanie niezwłocznie wysłana. Rejestracja jest zakończona w momencie kliknięcia w link aktywacyjny.

 

Jak długo ważna jest rejestracja?

Rejestracja konta użytkownika jest ważna przez czas nieokreślony do momentu jej anulowania. Jeśli użytkownik naruszy nasze warunki lub niniejsze zasady 4camping eXtra, możemy zamknąć jego konto w określonych przypadkach.

 

Jak mogę skorzystać z 4camping eXtra?

Wydłużony okres zwrotu będzie zawsze obowiązywał, jeśli zakup został dokonany u nas i jesteś zalogowany/a na swoje konto klienta. Można to na przykład sprawdzić, przeglądając zamówienia w historii zamówień.

Kupony rabatowe będą wyświetlane w naszym newsletterze i zawsze w profilu użytkownika. W ostatnim kroku zamówienia można przesłać kod kuponu rabatowego. Rabat zostanie natychmiast odjęty od ceny całkowitej. Jeśli rabat nie został odliczony, prosimy spróbować ponownie. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem zamowienia@4camping.pl lub +48 338 881 596.

 

Jak uzyskać kupony i je zrealizować? 

Dostępne kupony zostaną automatycznie wyświetlone na koncie użytkownika. Jednocześnie automatycznie wysyłamy kupon rabatowy na podany adres e-mail. Powinny znaleźć się w skrzynce odbiorczej, ale jeśli tak się nie stanie, należy sprawdzić inne zakładki i "spam".

Informacje o nowych kuponach rabatowych będą regularnie przesyłane w newsletterze. Warunkiem realizacji kuponu może być minimalna wartość zakupu, która zawsze będzie wskazana na kuponie. Część kuponów może być realizowana tylko na niektóre z naszych produktów. Odpowiednia informacja zostanie zawsze podana na kuponie.

 

Czy mogę zrealizować kilka kuponów rabatowych jednocześnie?

Niestety nie. W każdym indywidualnym zamówieniu można wykorzystać tylko 1 kupon rabatowy. Jeśli w wyjątkowych przypadkach postanowimy odstąpić od reguły, informacja ta zostanie wskazana na danym kuponie rabatowym.

 

Czy kupon rabatowy mogę wymienić na pieniądze?

Realizacja vouchera w gotówce nie jest możliwa. Kupony rabatowe nie są voucherem, można je zrealizować jedynie poprzez odjęcie ich wartości od całkowitej ceny zakupu, pod warunkiem spełnienia warunków określonych na kuponie.

O ile kupon nie stanowi inaczej, można go wykorzystać na całą ofertę www.4camping.pl.

 

Co się stanie, jeśli zwrócę produkt, na który wykorzystałem kupon rabatowy? Czy mogę ponownie wykorzystać kupon?

Kupon rabatowy można wykorzystać tylko raz, ponieważ kod wygasł już bezpowrotnie.

W przypadku zwrotu towarów kwota zwrotu zostanie pomniejszona o wartość vouchera.

 

Czy kupon rabatowy jest ważny przez ograniczony czas?

Na każdym kuponie znajduje się data, do kiedy jest on ważny. Jeśli zostanie ona przekroczona, nie będzie można skorzystać z kuponu.

 

Czy mogę zresetować hasło, jeśli je zapomnę?

Oczywiście! Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj.

 

Newsletter

4camping eXtra jest dla przeznaczony zarówno dla naszych klientów, jak i dla tych, którzy są zainteresowani naszą ofertą. Będziemy wysyłać korzystne oferty i kupony rabatowe w oparciu o promowanie naszych produktów i usług, w tym korzyści płynących z 4camping eXtra.

 

Jakie dane osobowe są przetwarzane i dlaczego?

Przetwarzamy te dane osobowe, które zostały wprowadzone podczas rejestracji konta:

  • niezbędne (imię, nazwisko, e-mail)
  • opcjonalne (numer telefonu, data urodzenia)
  • wybrane hasło

Przetwarzamy również dane w celu informowania użytkownika o naszych towarach lub oferowanych kuponach rabatowych:

  • numer telefonu, e-mail, powiadomienia na koncie klienta
  • reklamy na innych stronach internetowych lub w sieciach społecznościowych

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych naszych klientów można znaleźć w naszej polityce prywatności.

 

Co powinienem zrobić, jeśli podejrzewam, że ktoś uzyskał nieautoryzowany dostęp do mojego konta?

W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny pod adresem zamowienia@4camping.pl lub +48 338 881 596. Sprawa zostanie rozpatrzona priorytetowo.

 

Jak mogę zmienić swoje dane?

Jeśli użytkownik przeprowadził się, zmienił nazwisko lub w inny sposób chce edytować swoje dane, może to zrobić w zakładce Profil na naszej stronie internetowej. Zmiany zostaną zapisane i zapamiętane do momentu, gdy użytkownik będzie chciał ponownie zmienić swoje dane.

 

Czy i w jaki sposób mogę usunąć konto użytkownika? Co się z tym wiąże ?

Oczywiście w każdej chwili można zrezygnować z uczestnictwa w 4camping eXtra (usunąć konto użytkownika). Jeśli jednak to zrobisz, utracisz informacje o historii zakupów, korzyściach z przedłużonych gwarancji na produkty lub dostępie do kuponów rabatowych. W przypadku ponownej rejestracji nie można przywrócić danych z oryginalnego, usuniętego już profilu. Aby usunąć konto użytkownika, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 338 881 596 lub wyślij nam wiadomość e-mail na adres zamowienia@4camping.pl z tematem "Ukończenie rejestracji". Rejestracja w naszym sklepie internetowym i w 4camping eXtra zostanie anulowana poprzez przetworzenie Twojej prośby, o czym powiadomimy Cię e-mailem.

 

Czy możemy zakończyć Twój udział w 4camping eXtra?

Tak, ze skutkiem natychmiastowym, ale tylko wtedy, gdy dowiemy się, że doszło do naruszenia niniejszych Zasad 4camping eXtra lub Regulaminu.

Przykładem może być sytuacja, w której użytkownik nie powiadomił nas, że obca osoba uzyskała nieautoryzowany dostęp do jego konta lub że konto użytkownika jest wykorzystywane na rzecz osoby prawnej (4camping eXtra jest przeznaczony dla osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej). Oprócz nieprzestrzegania warunków rejestracji użytkownika w sklepie internetowym i 4camping eXtra, mogą wystąpić sytuacje, w których działania użytkownika mogą zagrozić cyberbezpieczeństwu naszej strony internetowej lub wiązać się z podejrzanym ryzykiem biznesowym, podejrzanymi transakcjami lub oszustwami podatkowymi.

Zakończymy uczestnictwo w 4camping eXtra, anulujemy lub zablokujemy konto użytkownika w sklepie internetowym tylko w skrajnych przypadkach. Na żądanie użytkownika podamy powód zablokowania lub usunięcia jego konta .

Uczestnictwo w 4camping eXtra jest powiązane z kontem użytkownika w sklepie internetowym, więcej informacji na temat rejestracji można znaleźć w naszym regulaminie. Możemy również modyfikować lub zmieniać Zasady 4camping eXtra w dowolnym momencie. Poinformujemy Cię e-mailem o ważnych zmianach dotyczących 4camping eXtra. Jeśli użytkownik nie zgadza się ze zmianami, może w dowolnym momencie usunąć swoje konto użytkownika 4camping eXtra.

 

Jak skontaktować się z Obsługą Klienta?

Zapraszamy do kontaktu z Infolinią 4camping.