ForCamping s.r.o.

Sekcja użytkownika

Zaloguj się

Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Potrzebujesz pomocy z wyborem? Zajrzyj do poradnika lub napisz do nas.

Darmowa dostawa

299,00 

Czy wiesz, że oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach powyżej 299,00 zł?

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, skorzystaj z naszej infolinii.

 

 W czym możemy pomóc?

 

 Zakupy, dostawa

Jakie są opcje dostawy?

  1. Odbiór osobisty w sklepie 4camping
  2. Dostawa kurierem na adres - InPost, DPD
  3. Odbiór osobisty w punktach odbioru DPD
  4. Odbiór osobisty w Paczkomatach InPost 24/7

 

Ile zapłacę za wysyłkę i odbiór osobisty?

Forma dostawy do 299 zł od 299 zł

Odbiór osobisty - sklep 4camping

Darmowy Darmowy

Kurier DPD

18.99 Darmowy

Kurier InPost

15.99 Darmowy

Paczkomaty InPost 24/7

15.99 Darmowy

DPD PickupPoint

18.99 Darmowy
Płatność za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w sklepie 4camping kosztuje 3 zł.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Staramy się realizować zamówienia i przekazywać paczki kurierowi w ciągu 24 godzin od ich przygotowania. Normalny czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. Status swojego zamówienia możesz śledzić za pomocą linku, który wyślemy Ci e-mailem wraz z podsumowaniem zamówienia. Firma kurierska poinformuje Cię o dacie dostawy. 

Zdążycie dostarczyć moje prezenty na Święta?

Chcesz mieć pewność, że Twoje prezenty dotrą na czas? Wszystkie szczegóły dotyczące naszych dostaw świątecznych znajdziesz tutaj: Gwarancja dostarczenia do Świąt.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz zapłacić kartą, przez Klarnę, gotówką (za pobraniem lub w sklepie przy odbiorze), przelewem lub za pomocą BLIK. Opłata za płatność za pobraniem wynosi 3 zł.

Jak działa płatność przez Klarnę?

Za pomocą Klarny możesz rozłożyć płatność na trzy nieoprocentowane części. Pierwszą płatność realizujesz przy zakupie, a dwie kolejne zostaną automatycznie pobrane po 30 i 60 dniach. Klarna jest niezależnym dostawcą płatności, dlatego nie mamy wpływu na zatwierdzenie lub odrzucenie Twojej płatności. W razie problemów prosimy o kontakt z obsługą klienta Klarna. Pełne warunki korzystania z usługi znajdziesz tutaj.

Gdzie mogę wprowadzić kupon rabatowy?

Kupon rabatowy można wprowadzić w koszyku w odpowiednim polu, które znajduje się na dole podsumowania zamówienia w (https://www.4camping.pl/koszyk/). Po kliknięciu przycisku Zastosuj rabat zostanie automatycznie odjęty od wartości zamówienia. Więcej informacji o kodach rabatowych

 

Ikona sklepu Sklepy i możliwość przymierzenia

Jak sprawdzić dostępność towaru w konkretnym sklepie?

Ze względu na bardzo szeroki asortyment, większość produktów znajduje się w naszym magazynie centralnym. Aby przymierzyć lub obejrzeć produkt, należy go najpierw zamówić z odbiorem w wybranym sklepie. Można przy tym zamówić kilka rozmiarów lub modeli do porównania. Ostateczną decyzję o zakupie podejmiesz komfortowo na miejscu.

Czy mogę zamówić kilka rozmiarów do przymierzenia w sklepie?

Oczywiście. Wszystkie nasze sklepy posiadają przymierzalnie. Za towar zapłacisz dopiero po jego przymierzeniu i podjęciu decyzji.

Jak zamówić towar do przymierzenia w sklepie?

Włóż do koszyka produkty, które chcesz przymierzyć. Jako formę dostawy wybierz odbiór w wybranym sklepie, a jako metodę płatności – płatność przy odbiorze (kartą lub gotówką).

Kiedy moje zamówienie dotrze do sklepu?

Zamówienia są gotowe do odbioru zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych. O tym, że Twoje zamówienie czeka na Ciebie w sklepie, poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem.

Ile mam czasu na odbiór zamówienia?

Na odbiór zamówienia masz 3 dni robocze, z możliwością jednorazowego przedłużenia tego terminu o 1 dzień. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, skontaktuj się z naszą infolinią, aby ustalić późniejszy termin odbioru.

Czy przy sklepie znajduje się parking?

Informacje o możliwościach parkowania znajdziesz, klikając w mapę na stronie konkretnego sklepu.

Czy w sklepie można płacić kartą?

Tak, we wszystkich naszych sklepach akceptujemy płatności kartą.

 

Zwroty i wymiany

Jak mogę zwrócić towar?

Nieużywany towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Jeśli jesteś członkiem programu dla klientów 4camping eXtra, masz 30 dni na zwrot towaru. 
Aby zwrócić produkt, należy wypełnić formularz zwrotu.

Towar można zwrócić bezpośrednio:

  • Osobiście – w sklepie 4camping (bezpłatnie)
  • GLS ParcelShop – za pośrednictwem punktów nadania. Tę opcję wybierzesz podczas wypełniania formularza zwrotu. (bezpłatnie)
  • DHL – za pośrednictwem punktów nadania. Tę opcję wybierzesz podczas wypełniania formularza zwrotu. (płatne)
  • Firma kurierska – kurier odbierze przesyłkę z Twojego domu. Tę opcję wybierzesz podczas wypełniania formularza zwrotu. (płatne)
  • Własny przewoźnik – towar wyślij na adres:

Packeta Polska, ID: 99879510 - 4camping.pl
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała.

Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu lub numer zgłoszenia, który zostanie wysłany po wypełnieniu formularza.

Uwaga! Podanie kodu 4camping (ID: 99879510) jest niezbędne. W przypadku jego braku przesyłka może się zagubić, wtedy zwrot kosztów produktu będzie niemożliwy.

Oryginalne opakowanie towaru nie może być uszkodzone. W przypadku uszkodzenia towaru lub opakowania kwota zwrotu zostanie wyceniona indywidualnie.

Czy mogę wysłać towar za pośrednictwem poczty?

Tak, towar można wysłać za pomocą wybranej przez siebie firmy kurierskiej. Ważne jest, aby został on dostarczony na nasz adres. Wysyłka zwracanych towarów odbywa się zawsze na koszt klienta. 

Zwracam przedmiot, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki zostaną zwrócone na konto klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów. 

Rozmiar nie pasuje, jak mogę go wymienić?

Wymiana towaru sztuka za sztukę jest możliwa wyłącznie w naszych sklepach stacjonarnych. W tym celu należy najpierw utworzyć nowe zamówienie na stronie internetowej z odbiorem w wybranym sklepie stacjonarnym, a następnie – po otrzymaniu powiadomienia SMS – przyjść i dokonać wymiany. Nie należy ponownie opłacać towaru.
Jeśli nie masz możliwości odwiedzenia naszego sklepu, zwróć towar na nasz adres.
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania i zamówić nowy w pożądanym rozmiarze. Jeśli jesteś członkiem naszego programu 4camping eXtra, na zwrot towaru masz 30 dni.

Towar dotarł do mnie uszkodzony

Czy paczka zawierała uszkodzony towar? Czy w opakowaniu brakowało jakiejś części? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Otrzymałem inny towar niż zamówiłem

Czy przesyłka zawierała inne produkty niż te, które zostały zamówione? Czy czegoś brakowało, czy było coś dodatkowego? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Zwracam przedmiot, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki zostaną zwrócone na konto klienta w ciągu 14 dni od zakończenia procesu reklamacyjnego.

 

 Reklamacja

Jak mogę reklamować zakup?

Aby przyspieszyć zgłoszenie, zalecamy wypełnienie formularza reklamacyjnego

Reklamowany towar można wysłać: 

  • Osobiście – w sklepie 4camping (bezpłatnie)
  • GLS ParcelShop – za pośrednictwem punktów nadania. Tę opcję wybierzesz podczas wypełniania formularza zwrotu. (bezpłatnie)
  • DHL – za pośrednictwem punktów nadania. Tę opcję wybierzesz podczas wypełniania formularza zwrotu. (płatne)
  • Firma kurierska – kurier odbierze przesyłkę z Twojego domu. Tę opcję wybierzesz podczas wypełniania formularza zwrotu. (płatne)
  • Własny przewoźnik – towar wyślij na adres:

Packeta Polska, ID: 99879510 - 4camping.pl
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała

Towar dotarł do mnie uszkodzony 

Czy paczka zawierała uszkodzony towar? Czy w opakowaniu brakowało jakiejś części? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Otrzymałem inny towar niż zamówiłem 

Czy przesyłka zawierała inne produkty niż te, które zostały zamówione? Czy czegoś brakowało, czy było coś dodatkowego? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Rozmiar nie pasuje, czy mogę zareklamować produkt?

Niewłaściwy rozmiar i niedopasowany krój nie stanowią wady produktu i w związku z tym nie podlegają reklamacji. Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Jeśli jesteś członkiem programu dla klientów 4camping eXtra, masz 30 dni na zwrot towaru. 

Jak przebiega proces reklamacji?

Po otrzymaniu reklamacji wystawimy protokół reklamacyjny, w którym zapiszemy datę, dokładne oznaczenie towarów i preferowane przez Ciebie rozwiązanie. 

Następnie ocenimy reklamowany towar we współpracy z producentem. 

Zgodnie z prawem może to potrwać do 14 dni, ale staramy się to zrobić tak szybko, jak to możliwe. Będziemy na bieżąco informować o postępach w rozpatrywaniu reklamacji. 

Gdzie mogę uzyskać informacje o postępach w rozpatrywaniu mojej skargi?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem infolinii: +48 338 881 596 lub napisz na adres reklamacje@4camping.pl

Czy muszę wysłać cały namiot do reklamacji, czy wystarczy złamany słupek?

Teoretycznie wystarczyłaby sama część, ale jeśli reklamacja zostanie uznana, konieczne będzie wysłanie całego namiotu. Dlatego zalecamy, aby zawsze dostarczać towary wraz ze wszystkimi ich komponentami.

 

  Kody rabatowe i kupony podarunkowe

Gdzie mogę wprowadzić kupon rabatowy?

Kupon rabatowy można wprowadzić w koszyku w polu kodu rabatowego na dole podsumowania zamówienia (https://www.4camping.pl/koszyk/). Po kliknięciu przycisku Zastosuj rabat zostanie automatycznie odjęty od wartości zamówienia.

 

Gdzie mogę otrzymać kupon rabatowy?

Przegląd aktualnie obowiązujących kodów rabatowych można znaleźć na stronie Dodatkowe rabaty.

Posiadam kilka kuponów podarunkowych, w jaki sposób mogę je zrealizować?

Kody wystarczy wpisać pojedynczo w pole kod rabatowy.

Czy mogę skorzystać z kilku kodów rabatowych?

Niestety, w ramach jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.

Czy można łączyć kupon podarunkowy z kodem rabatowym?

Tak, do zamówienia z kuponem podarunkowym można dodać również jeden kod rabatowy. Kody należy wprowadzać w pole Kod rabatowy pojedynczo.

Czy mogę użyć kodu rabatowego do zakupu kuponu podarunkowego?

Niestety, na zakup kuponów podarunkowych, będących substytutem pieniądza, nie można wykorzystać kodów rabatowych.

Dlaczego mój kupon rabatowy nie został załadowany?

Sprawdź, czy kupon rabatowy został wprowadzony poprawnie i czy jego ważność nie wygasła. Jeśli wszystko jest w porządku, a kupon nadal nie działa, napisz do nas na adres: zamowienia@4camping.pl.

Kiedy otrzymam kupon rabatowy na pierwszy zakup?

Kupon rabatowy zostanie automatycznie wysłany na podany adres e-mail. Powinien znaleźć się w skrzynce odbiorczej, ale jeśli tak się nie stanie, należy sprawdzić inne zakładki i "spam".