Wiata do kampera lub vana Outwell Touring Shelter zapewnia ochronę przed żywiołami i słońcem oraz wysokość, na której można wygodnie stanąć.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
schron turystyczny Wiata duńskiej marki Outwell to idealny wybór na kemping, niezależnie od tego, czy podróżujesz z przyczepą kempingową, kamperem czy samochodem. Wiata chroni przed słońcem, deszczem i wiatrem. Dzięki wysokości 200 cm można wygodnie stać. Wiata można podłączyć do samochodu o wysokości 180-205 cm.
Połączenie między wózkiem a sztagiem jest wykonane za pomocą systemu Dual Beading, tj. dwóch cedrowych końcówek zszytych jedna na drugiej (5 i 7 mm). Pasuje do listew cedrowych o wymiarach 5,7 i 9 mm. Jest to jedyny sposób na przymocowanie schronienia do samochodu (nawet dołączony pasek magnetyczny nie utrzyma go).
Konstrukcja schronu składa się z mocnych i trwałych elementów stalowych. Powłoka schronienia wykonana jest z wodoodpornego materiału Outtex® 3000, który chroni nawet podczas złej pogody. Ściany boczne mają zintegrowane przyciemniane okna, które zapewniają wystarczającą ilość światła wewnątrz schronu. W razie potrzeby ściany można podwinąć.
W zestawie znajdują się również odblaskowe linki i praktyczny futerał. Opona jest również wyposażona w technologię Fire Retardant, która tłumi i eliminuje skutki pożaru w przypadku poparzenia. Wiata jest idealny do krótkich postojów na noc podczas podróży dzięki szybkiej konstrukcji i niewielkiej wadze.
Główne zalety schronu turystycznego:
wiata kempingowa lub wanna o wysokości 180-205 cm
połączenie z pojazdem za pomocą szyn cedrowych 7 lub 5 mm (lub 9 mm)
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
do kempingu
Rodzaj konstrukcji
Typ kopułowy (igloo) to najpopularniejsza samonośna konstrukcja, łatwa w montażu. Geodezyjny typ kopułowy jest przeznaczony do ekstremalnych warunków, konstrukcja krzyżuje pręty w kilku miejscach, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność. Typ tunelowy jest stawiany za pomocą prętów, które się nie krzyżują. Wykorzystuje efektywnie przestrzeń wewnętrzną i przy dobrym zakotwiczeniu zapewnia wysoką odporność na wiatr. Namiot typu A to jednopłaszczowy namiot, którego konstrukcję tworzą dwa solidne maszty umieszczone pośrodku przedniej i tylnej ściany. W konstrukcji namiotów dmuchanych maszty i pręty zastąpiono tubami powietrznymi, dzięki czemu montaż nawet większych namiotów rodzinnych jest prosty, ale wymaga pompki lub kompresora z kompatybilną końcówką. Rozwiązanie samorozkładające się zapewnia bardzo szybki i łatwy montaż, większe rozmiary opakowania i gorszą obsługę podczas składania. Tipi/Jurta mają nietypową konstrukcję zapewniającą dużą wspólną przestrzeń za wysoką cenę i większą wagę.
tunelowa
Wysokość auta
180 - 205 cm
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
stal
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
Spanie w samochodzie jest w pewnych sytuacjach praktyczne, innym razem to tylko konieczność. Przynosi odpoczynek w długiej podróży na wakacje lub wycieczkę, dla niektórych jest to wręcz styl życia. Zaaranżuj bezpieczne i wygodne spanie w samochodzie z minimum przygotowania i odpowiednim wyposażeniem.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.