Mammut Xeron Pouch 2
Torba naramienna
- Pojemność:
- 1,5 l
Informacje o produkcie
Torba naramienna Mammut Xeron Pouch 2 to świetny dodatek dla każdego, kto szuka kompaktowego i funkcjonalnego rozwiązania do codziennego noszenia i wycieczek na łonie natury. Wykonany jest z wysokiej jakości materiałów, które zapewniają trwałość i długą żywotność. Nowoczesny design uzupełnia wygodny i regulowany pasek na ramię, który ułatwia dostosowanie torby do własnych potrzeb. Dzięki kompaktowym rozmiarom wygodnie mieści się w plecaku lub może być noszony oddzielnie podczas szybkich podróży.
Idealny dla tych, którzy chcą mieć swoje małe przedmioty zawsze pod ręką. Niezależnie od tego, czy jest to portfel, telefon komórkowy czy klucze, torba Mammut Xeron Pouch 2 zapewnia praktyczne i bezpieczne miejsce do ich przechowywania.
Główne cechy:
- kompaktowa i lekka torba do codziennego użytku
- wysokiej jakości materiały zapewniające długą żywotność
- regulowany pasek na ramię dla maksymalnego komfortu
- przestronna komora główna i małe kieszenie na drobiazgi
- nowoczesna i wszechstronna konstrukcja odpowiednia do środowisk zewnętrznych i miejskich
Parametry
- Producent
- Mammut
- Płeć
- Mężczyzna / Kobieta
- Masa
- 120 g
- Pojemność
- 1,5 l
- Wymiary
- 21 x 15 x 5 cm
- Liczba kieszeni
- 2
- Wejście od frontu
- Nie
- Etui na notebook
- Nie
- Kolor
- beżowy / czarny
- Kolor według producenta
- black 0001 / safari 7459
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- EAN
O producencie
Szwajcarska firma Mammut Sports Group AG to globalna marka zajmująca się rozwojem i produkcją najwyższej klasy sprzętu outdoorowego. Wszystko zaczęło się ponad 150 lat temu, w 1862 roku, od produkcji lin w Lenzburgu w Szwajcarii. Obecnie mówimy o marce Mammut jako o legendarnym producencie lin, sprzętu wspinaczkowego, plecaków i odzieży sportowej.
Nazwa Mammut pojawiła się po raz pierwszy w 1955 roku przy okazji wydania sportowej liny Mammut - Everest, która stała się światowym bestsellerem. W 1984 roku firma zmieniła nazwę z Arova Lenzburg AG na Arova - Mammut AG, przyjmując oryginalną nazwę produktu jako nazwę firmy.