ForCamping s.r.o.

Sekcja użytkownika

Zaloguj się

Koszyk

Twój koszyk jest pusty"

Hydro Flask 28 oz Insulated Food Jar

Termos obiadowy

Masa:
485 g
Wymiary:
14,5 x 10,9 cm
Pojemność pojemnika:
828 ml
Wybierz jeden z wariantów

Dostępność

W magazynie
Kiedy otrzymam towar?

Cena pierwotna

221,00 
Zniżka obliczona na podstawie ceny produktu w momencie wprowadzenia go na rynek.

Rabat

-10 %

198,99 

Aby otrzymać kod rabatowy, wystarczy się zarejestrować. 179,09  dla uczestników programu 4camping eXtra Uzyskaj kod

Zdjęcie

  • -10 %

Zdjęcie

Informacje o produkcie

izolowany słoik na żywność Termos obiadowy Hydro Flask ma pojemność 828 ml i utrzyma jedzenie w idealnej temperaturze bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię podróż. Termos jest łatwy do otwarcia, a dzięki szerokiej szyjce wygodnie jest spożywać ulubione potrawy, czy to gorące zupy, czy lody.

Ponadto, bez względu na to, jak je zapakujesz, żywność zawsze pozostanie szczelnie zamknięta i nigdzie się nie rozleje. Wytrzymała stal nierdzewna i specjalna opatentowana powłoka proszkowa są odporne na nieostrożne użytkowanie i nie wyślizgują się z dłoni.

Główne zalety Hydro Flask Izolowany słoik na żywność:

  • izolacja TempShield™ utrzymuje ciepło lub zimno żywności
  • konstrukcja dwuścienna
  • doskonała nasadka uszczelniająca
  • szerokokątna konstrukcja nadaje się do jedzenia w podróży
  • wykonany ze stali nierdzewnej
  • opatentowana, odporna na zarysowania powłoka proszkowa
  • chropowate wykończenie zapewnia pewny chwyt
  • konstrukcja ze stali nierdzewnej 18/8 Pro-Grade
  • nie zawiera BPA i ftalanów

Przedstawiamy Hydro Flask Izolowany słoik na żywność:

Parametry
Producent
Hydro Flask
Masa
485 g
Wymiary
14,5 x 10,9 cm
Pojemność pojemnika
828 ml
Materiał
Stal nierdzewna
Kolor
czarny/szary
Kolor według producenta
black
Okres gwarancji
2 lata
Kod produktu
RF28001
EAN
810096854117
O producencie

Firma Hydro Flask z siedzibą w Bend w stanie Oregon USA została założona w 2009 roku wraz z wprowadzeniem na rynek pierwszej w pełni izolowanej butelki. Do 2011 roku osiągnęły sprzedaż na poziomie 1 miliona sztuk. Następnie zwrócili się ku rynkowi piwnemu i wyprodukowali pierwsze izolowane naczynie na piwo (tzw. growler). I od tamtej pory się nie zatrzymali.

Obecnie oferują ponad 100 produktów w czterech kategoriach: nawodnienie, kawa, piwo i żywność.

Więcej o producencie

Inne alternatywy