ForCamping s.r.o.

Sekcja użytkownika

Zaloguj się

Koszyk

Twój koszyk jest pusty"

Hydro Flask Lightweight Wide Flex Cap 32 OZ (946ml)

Termos

Pojemność pojemnika:
964 ml
Wybierz jeden z wariantów

Dostępność

W magazynie
Kiedy otrzymam towar?

Cena pierwotna

271,89 
Zniżka wyliczona z najniższej ceny 30 dni przed rozpoczęciem promocji.

Rabat

-21 %

213,99 

Aby otrzymać kod rabatowy, wystarczy się zarejestrować. 192,59  dla uczestników programu 4camping eXtra Uzyskaj kod

Zdjęcie

  • -21 %

Zdjęcie

Informacje o produkcie

Stylowy termos Hydro Flask Lightweight Wide Flex Cap 32 OZ z odkręcaną szeroką zakrętką Honeycomb będzie Ci towarzyszył w każdej podróży i pozwoli napić się gorącej kawy lub herbaty, albo zimnego napoju w upalne letnie dni.

Dzięki lekkiej konstrukcji ze stali nierdzewnej waży o 25% mniej niż standardowa wersja o pojemności 946 ml. Doskonała odporność na zapachy i łatwość czyszczenia. Dwuścienna konstrukcja i izolacja TempShield™ utrzymują niską temperaturę napojów do 24 godzin i wysoką temperaturę do 12 godzin.

Główne cechy:

  • dwuwarstwowa konstrukcja
  • nadaje się do większości aktywności na świeżym powietrzu
  • lekki i wytrzymały materiał
  • 25% lżejszy
  • izolacja TempShield™ utrzymuje niską temperaturę napojów do 24 godzin, a wysoką do 12 godzin
  • wytrzymała konstrukcja ze stali nierdzewnej 18/8 Pro-Grade
  • izolowana szerokokątna nasadka o strukturze plastra miodu
  • zamknięcie BPA free
  • zakrętka z pętlą - pozbawiona izolacji
  • możliwość dokupienia zapasowej nasadki
  • objętość 0,946 l
Parametry
Producent
Hydro Flask
Linia produktów
Lightweight Trail Series
Pojemność pojemnika
964 ml
Materiał
Stal nierdzewna
Kolor
brązowy / jasnobrązowy / jasnoróżowy / ciemnozielony
Certyfikat

Wszystko, co oznaczają poszczególne certyfikaty, można przeczytać TUTAJ.

BPA-free
Kolor według producenta
obsidian / quartz / serpentine / tourmaline
Okres gwarancji
2 lata
Kod produktu
EAN
O producencie

Firma Hydro Flask z siedzibą w Bend w stanie Oregon USA została założona w 2009 roku wraz z wprowadzeniem na rynek pierwszej w pełni izolowanej butelki. Do 2011 roku osiągnęły sprzedaż na poziomie 1 miliona sztuk. Następnie zwrócili się ku rynkowi piwnemu i wyprodukowali pierwsze izolowane naczynie na piwo (tzw. growler). I od tamtej pory się nie zatrzymali.

Obecnie oferują ponad 100 produktów w czterech kategoriach: nawodnienie, kawa, piwo i żywność.

Więcej o producencie

Inne alternatywy