Summit to Eat Łosoś z makaronem i brokułami
Suszona żywność
Łosoś z makaronem i brokułami od Summit to Eat, pyszne i przyjazne w podróży danie. Odpowiedni dla miłośników ryb.
Informacje o produkcie
To naczynie podróżne marki Summit to Eat jest bardzo praktyczne dzięki swojej wadze i rozmiarom. Nie stosuje się sztucznych konserwantów, co gwarantuje doskonały naturalny aromat. Ma również długi okres trwałości - do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana (= bez dodatku chemikaliów) i pozbawiana zdecydowanej większości wody (= lżejsza), ale smak pozostaje świeży.
Zalety dania Summit to Eat Łosoś z makaronem i brokułami:
- praktyczny, smaczny
- szybkie przygotowanie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę (280 ml) do torebki i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
na 100 g |
na porcję (117 g) |
Energia |
|
520 kcal |
608 kcal |
Białko |
16,6 g | 19,4 g | |
Węglowodany |
|
45 g |
52,6 g |
Z czego cukry |
|
7,9 g |
9,2 g |
Tłuszcze |
|
31,6 g |
37 g |
Skład:
- makaron (pszenny) (30%)
- mleko pełne (21%)
- łosoś różowy (ryba) (10%)
- brokuły (7,5%)
- śmietana (mleko)
- the Onion
- olej rzepakowy
- mąka kukurydziana
- sól
- biały pieprz
Parametry
- Producent
- Summit to Eat
- Masa
- 117 g
- Ilość porcji
- 1
- Rodzaje mięsa
- Ryby i drób
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Nie
- Bezglutenowy
- Nie
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76016019
- EAN
- 5060138531307
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).