Summit to Eat kurczak Fajita z ryżem 128 g
Suszona żywność
Kurczak Fajita z ryżem marki Summit to Eat, pyszne i wygodne danie podróżne. Odpowiedni dla miłośników kuchni meksykańskiej.
Informacje o produkcie
To naczynie podróżne marki Summit to Eat jest bardzo praktyczne dzięki swojej wadze i rozmiarom. Nie stosuje się sztucznych konserwantów, co gwarantuje doskonały naturalny aromat. Ma również długi okres trwałości - do 7 lat. Dzięki technice liofilizacji żywność jest konserwowana, a zdecydowana większość wody jest usuwana, ale smak pozostaje świeży.
Korzyści z Summit to Eat Kurczak Tikka z ryżem:
- praktyczny, smaczny
- szybkie przygotowanie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę (275 ml) do worka i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
na 100 g |
na porcję (128 g) |
Energia |
|
472 kcal |
604 kcal |
Białko |
21,8 g | 28 g | |
Węglowodany |
|
51,2 g |
65,5 g |
Z czego cukry |
|
6,7 g |
8,5 g |
Tłuszcze |
|
21,5 g |
27,5 g |
Skład:
- ryż długoziarnisty (26%)
- gotowany kurczak (11%)
- pomidory
- the Onion
- ostra papryka
- słodki olej kukurydziany
- Pasta Fajita (3%) (cebula w proszku, olej słonecznikowy, sok z cytryny, cukier, czosnek, papryka, sól, kmin rzymski, chili)
- czerwona fasola
- mąka kukurydziana
- sól
Parametry
- Producent
- Summit to Eat
- Linia produktów
- Fajita
- Masa
- 128 g
- Ilość porcji
- 1
- Rodzaje mięsa
- Ryby i drób
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Nie
- Bezglutenowy
- Nie
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76016010
- EAN
- 5060138531260
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).