Summit to Eat Jalapeno z ryżem 136 g
Suszona żywność
Wegetariańskie Jalapeño z ryżem z Summit to Eat, pyszne i praktyczne danie podróżne. Odpowiedni dla miłośników kuchni meksykańskiej.
Informacje o produkcie
To naczynie podróżne marki Summit to Eat jest bardzo praktyczne dzięki swojej wadze i rozmiarom. Nie stosuje się sztucznych konserwantów, co gwarantuje doskonały naturalny aromat. Ma również długi okres trwałości, do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana (= bez dodatku chemikaliów) i pozbawiana zdecydowanej większości wody (= lżejsza), ale smak pozostaje świeży.
Korzyści z dania Summit to Eat:
- praktyczny, smaczny
- szybkie przygotowanie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę (350 ml) do worka i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
na 100 g |
na porcję (136 g) |
Energia |
|
462 kcal |
628 kcal |
Białko |
11,1 g | 15,1 g | |
Węglowodany |
|
60,9 g |
82,8 g |
Z czego cukry |
|
15,2 g |
20,7 g |
Tłuszcze |
|
22,3 g |
30,4 g |
Skład:
- ryż długoziarnisty (19%)
- czerwona fasola (10%)
- kalafior (10%)
- papryka (10%)
- pomidory (10%)
- cebula (10%)
- pasta pomidorowa
- olej rzepakowy
- ciemna czekolada (cukier, masa kakaowa, masło kakaowe, emulgator, aromat waniliowy)
- Pasta chili chipotle (mielone chipotle, cukier, ocet winny, sól)
- mąka kukurydziana
- sól
Parametry
- Producent
- Summit to Eat
- Masa
- 136 g
- Ilość porcji
- 1
- Rodzaje mięsa
- Bez mięsa
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Tak
- Bezglutenowy
- Nie
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76016005
- EAN
- 5060138531291
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).