Summit to Eat Gulasz wołowy z ziemniakami 118g
Suszona żywność
Gulasz wołowy marki Summit to Eat, pyszne i wygodne danie podróżne. Odpowiedni dla miłośników klasycznego gulaszu wołowego.
Informacje o produkcie
To naczynie podróżne marki Summit to Eat jest bardzo praktyczne dzięki swojej wadze i rozmiarom. Nie stosuje się sztucznych konserwantów, co gwarantuje doskonały naturalny aromat. Ma również długi okres trwałości, do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana (= bez dodatku chemikaliów) i pozbawiana zdecydowanej większości wody (= lżejsza), ale smak pozostaje świeży.
Korzyści z Summit to Eat gulaszu wołowego z ziemniakami na Summit to Eat:
- praktyczny, smaczny
- szybkie przygotowanie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę (360 ml) do worka i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
na 100 g |
na porcję (118 g) |
Energia |
|
529 kcal |
624 kcal |
Białko |
20,4 g | 24,1 g | |
Węglowodany |
|
41,3 g |
48,7 g |
Z czego cukry |
|
9,2 g |
10,8 g |
Tłuszcze |
|
32,1 g |
37,9 g |
Skład:
- ziemniaki (29%)
- gulasz wołowy (10%)
- marchewki
- zielona fasola
- the Onion
- olej rzepakowy
- przecier pomidorowy
- mąka kukurydziana
- sól
- biały pieprz
Parametry
- Producent
- Summit to Eat
- Masa
- 118 g
- Ilość porcji
- 1
- Rodzaje mięsa
- Wołowina
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Nie
- Bezglutenowy
- Nie
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76016011
- EAN
- 5060138531277
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).