Summit to Eat Fasolowy kociołek
Suszona żywność
Garnek z fasolą z Summit to Eat jest odpowiedni dla wegan i wegetarian, jest pełen zdrowej fasoli w smacznym sosie czosnkowo-ziołowym.
Informacje o produkcie
Ciesz się obfitym posiłkiem podczas wyprawy lub wycieczki. Garnek fasolowy marki Summit to Eat jest odpowiedni dla wegan i wegetarian, jest pełen zdrowej fasoli w smacznym sosie czosnkowo-ziołowym. Posiłek jest idealny, gdy potrzebujesz posiłku w podróży, aby zachować siłę na wszystkie przygody. Dodatek można jeść prosto z torby lub podawać na talerzu w razie potrzeby.
Żywność ma długi okres trwałości, do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana (= bez dodatku chemikaliów) i pozbawiana zdecydowanej większości wody (= lżejsza), ale smak pozostaje świeży.
Zalety potrawy:
- praktyczne, smaczne i obfite jedzenie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
- szybkie przygotowanie
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę do worka (małe opakowanie 280 ml/duże opakowanie 450 ml) i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
przy 102 g |
na porcję (170 g) |
Energia |
|
601 kcal |
1001 kcal |
Białko |
14 g | 26 g | |
Węglowodany |
|
13 g |
24 g |
Z czego cukry |
|
5,1 g |
9 g |
Tłuszcze |
|
50 g |
85 g |
Skład:
- Fasola smażona (48%) (czerwona, biała, Borlotti, fasola maślana, ciecierzyca)
- marchew w plasterkach
- zielona fasola
- the Onion
- olej rzepakowy
- przecier pomidorowy
- czosnek
- oregano
- mąka kukurydziana
- sól
- biały pieprz
Parametry
- Producent
- Summit to Eat
- Masa
- 170 g
- Ilość porcji
- 1
- Rodzaje mięsa
- Bez mięsa
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Tak
- Bezglutenowy
- Nie
- Okres gwarancji
- 2 lata
- EAN
- 5060138530072
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).