Raki Petzl Irvis Hybrid przeznaczone są do tras skitouringowych i snowboardowych, w tym turystyki lodowcowej. System wiązania został zaprojektowany tak, aby pasował do większości butów z rowkiem w pięcie.
Informacje o produkcie
Francuska firma, założona w 1970 roku przez speleologa Fernanda Petzla, specjalizuje się w wysokiej klasy produktach dla wspinaczy, jaskiniowcówipracowników wysokościowych. Zespół programistów Petzl składa się z najlepszych ekspertów w poszczególnych dziedzinach, takich jak Robert Jasper czy Lynn Hill.
Raki Petzl Irvis Hybrid przeznaczone są do tras skitouringowych i snowboardowych, w tym turystyki lodowcowej. Mają stalowy przód i aluminiową piętę, co stanowi idealne połączenie lekkości i technicznej przyczepności na lodzie. Elastyczny system łączenia przewodów minimalizuje masę i ułatwia przenoszenie. System wiązań Leverlock Universel został zaprojektowany tak, aby pasował do większości butów z rowkowaną piętą .Raki mają łącznie 10 kolców, które zapewniają doskonałą stabilność na twardym śniegu. Dwa szerokie przednie czubki pozwalają na solidny strzał.
Kompaktowa przednia część i elastyczny system połączeń umożliwiają spakowanie do niewielkiego opakowania transportowego. Maksymalna waga 570 g obejmuje podkładki przeciwśnieżne Antisnow.
Dzięki systemowi Alpen Adapt, przednie i tylne części raków, podkładki Antisnow oraz wiązania można dowolnie wymieniać i konfigurować w zależności od potrzeb.
Główne cechy:
są odpowiednie do skitouringu i jazdy na desce, w tym wędrówek po lodowcu
zaprojektowane dla większości butów z rowkiem w pięcie
przewody połączeniowe CORD-TEC wykonane z polietylenu o wysokiej wytrzymałości (HMPE)
aluminiowa pięta
System wiązania Leverlock Universel
pakowanie w małe opakowanie transportowe
regulacja rozmiaru bez użycia narzędzi
podkładki Antisnow zapobiegające gromadzeniu się śniegu
W poprzedniej części zapoznaliśmy się z podstawami bezpiecznego zachowania na ferratach i korzystania ze sprzętu przeznaczonego do ich pokonywania. Teraz nadszedł czas, aby przyjrzeć się bardziej zaawansowanej i kompleksowej metodyce pokonywania trudniejszych ferrat.