Raki Blue Ice Harfang Mono mają jedną przednią końcówkę większą i tylną szynę. Raki zapewniają maksymalną równowagę i gwarantują maksymalną wydajność. Kolejną zaletą jest to, że pasują do różnych butów.
Informacje o produkcie
Pod marką Blue Ice kryje się zespół złożony z wielu ludzi z całego świata, którzy spotkali się u podnóża Mont Blanc, zjednoczeni wspólną miłością do gór i sportu. Historia rozpoczęła się w regionie Chamonix, gdzie wszyscy pasjonaci gór, wspinaczki i alpinizmu spotkali się i opracowali pomysły i koncepcje pierwszych produktów Blue Ice.
Dzięki jednopunktowej konstrukcji raki oferują doskonałą stabilność na śniegu i lodzie oraz techniczną precyzję podczas wspinaczki mikstowej. W połączeniu z wszechstronnością przednich końcówek, jest to idealny wybór do dużych celów wspinaczkowych i technicznych tras alpejskich.
Stalowe przednie kolce zapewniają doskonałą przyczepność na każdym śniegu, a aluminiowa tylna belka gwarantuje minimalną wagę. Przednia i tylna szyna raków są wyposażone w system zapobiegający wywróceniu. Przedni pasek jest asymetryczny, aby zapewnić lepszą równowagę. Dzięki opatentowanemu systemowi opartemu na centralnym pasku tekstylnym łączącym przód i tył, raki oferują niezwykle kompaktowe opcje.
Główne cechy:
materiał: Taśma środkowa UHMWPE i HTPE 40 mm, stal chromowa
dźwignia pięty z mikroregulacją
stały punkt obrotowy do mocowania kabla
trzy zestawy otworów dla szerokiego zakresu ustawień suwmiarki
przednie i tylne szyny ze stali chromowanej
sprzedawane z automatyczną końcówką kompaktową i końcówką półautomatyczną
TPU Active ABS, aby zapobiec tworzeniu się śniegu
waga: 481 g bez ABS i 528 g z ABS
produkt jest sprzedawany z torbą do przechowywania, którą można przymocować do pasa biodrowego plecaka w celu szybkiego rozłożenia
W poprzedniej części zapoznaliśmy się z podstawami bezpiecznego zachowania na ferratach i korzystania ze sprzętu przeznaczonego do ich pokonywania. Teraz nadszedł czas, aby przyjrzeć się bardziej zaawansowanej i kompleksowej metodyce pokonywania trudniejszych ferrat.