Luksusowy nadmuchiwany namiot Magra VW z Vango to idealny wybór na krótsze podróże samochodem. Przedsionek napełnia się w 10 minut, jest wodoodporny i przestronny.
Informacje o produkcie
Sprzęt outdoorowy szkockiej marki Vango opiera się na wieloletnim doświadczeniu w branży. Od 1966 roku firma Vango specjalizuje się w projektowaniu namiotów i sprzętu outdoorowego dla szerokiego grona entuzjastów spędzania czasu na świeżym powietrzu. Z asortymentu tej marki z pewnością wybierzesz, niezależnie od tego, czy szukasz sprzętu na relaksujące wakacje na kempingu, lekkie wędrówki czy jazdę na rowerze. Wszyscy miłośnicy outdooru, miłośnicy wspinaczki górskiej i inni poszukiwacze przygód kochający ekstremalne warunki znajdą w Vanga swoje miejsce. Od kempingów po szczyty gór, Vango sprawia, że każdy centymetr przestrzeni w przyrodzie staje się miejscem zabawy, relaksu lub ochrony przed złą pogodą.
Luksusowa nadmuchiwana Magra VW od marki Vango to idealny wybór dla tych, którzy wybierają się na przygody swoim samochodem. Namiot można łatwo podłączyć i odłączyć do samochodu, dzięki czemu można wybrać się na wycieczkę po okolicy, gdy namiot pozostaje na miejscu, i łatwo go ponownie przymocować po powrocie. Do namiotu prowadzą dwa główne wejścia z moskitierami i dostępem dla wózków inwalidzkich. Nad obydwoma wejściami znajdują się przestronne zadaszenia chroniące przed deszczem. Można również skorzystać z dwóch bocznych wejść znajdujących się między podwórzem a przyczepą kempingową. Namiot posiada również kilka okien Diamond Clear z zasłonami Skyliner, które zmniejszają kondensację i zwiększają izolację termiczną namiotu.
Tropico jest wykonany z bardzo wytrzymałego i niezawodnego materiału Sentinel Sport. Tkanina ta zapewnia kompaktowe wymiary, niewielką wagę, wodoodporność, ochronę przed promieniowaniem UV, ognioodporność oraz w pełni podklejone fabrycznie szwy. Opatentowany system Vango TBS®II Tension Band System zapewnia stabilność i odporność na niekorzystne warunki pogodowe, nawet przy zmiennym przepływie powietrza. System składa się z pasków, które mocuje się w 3 punktach, zapobiegając ruchom bioder. Podczas spokojnej pogody paski można zdjąć.
Konstrukcja namiotu składa się ze wstępnie ukształtowanych rur powietrznych Vango AirBeam®, które zwiększają przestrzeń wewnętrzną namiotu i zwiększają odporność na wiatr. Przedsionek jest również wyposażony w technologię AirSpeed®, dzięki czemu można go skonfigurować bez wysiłku w 10 minut. Każdy namiot z technologią AirBeam jest wyposażony w pompkę dwustronnego działania Pompka o podwójnym działaniudo wygodnego i bezwysiłkowego nadmuchiwania namiotu.
Mata jest połączony z tropikiem, dzięki czemu namiot nie opróżnia się i eliminuje pojawianie się owadów. Unikalny system wentylacji Vango AirZone pomaga utrzymać świeże powietrze przy jednoczesnym ograniczeniu kondensacji. Namiot posiada również system SkyTrack®, elementy odblaskowe, stalowe kołki, 8-milimetrowe paski Kador do mocowania do samochodu oraz regulowany system mocowania. Namiot zawiera również praktyczny pokrowiec z paskami kompresyjnymi i dużym otworem wejściowym ułatwiającym pakowanie. Namiot został testprzetestowany zgodnie z europejską normą EN5912.
Główne zalety Vango Magra VW:
szybki i łatwy montaż
nadmuchiwany namiot AirBeam® - można go bardzo szybko rozstawić za pomocą dołączonej pompki
tropico wykonane z wytrzymałego materiału Sentinel Sport
dwa przestronne wejścia z baldachimem i moskitierą
dostęp dla wózków inwalidzkich w głównych wejściach
stabilność namiotu dzięki systemowi taśm napinających TBS®II
system wentylacji AirZone - otwory wentylacyjne w suficie i podłodze namiotu
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
nadmuchiwany
/
do kempingu
Rodzaj konstrukcji
Typ kopułowy (igloo) to najpopularniejsza samonośna konstrukcja, łatwa w montażu. Geodezyjny typ kopułowy jest przeznaczony do ekstremalnych warunków, konstrukcja krzyżuje pręty w kilku miejscach, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność. Typ tunelowy jest stawiany za pomocą prętów, które się nie krzyżują. Wykorzystuje efektywnie przestrzeń wewnętrzną i przy dobrym zakotwiczeniu zapewnia wysoką odporność na wiatr. Namiot typu A to jednopłaszczowy namiot, którego konstrukcję tworzą dwa solidne maszty umieszczone pośrodku przedniej i tylnej ściany. W konstrukcji namiotów dmuchanych maszty i pręty zastąpiono tubami powietrznymi, dzięki czemu montaż nawet większych namiotów rodzinnych jest prosty, ale wymaga pompki lub kompresora z kompatybilną końcówką. Rozwiązanie samorozkładające się zapewnia bardzo szybki i łatwy montaż, większe rozmiary opakowania i gorszą obsługę podczas składania. Tipi/Jurta mają nietypową konstrukcję zapewniającą dużą wspólną przestrzeń za wysoką cenę i większą wagę.
tunelowa
/
nafukovací
Wysokość auta
180 - 195 cm
Rodzaj przedsionka
jako część auta
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
nadmuchiwany
Wymiary namiotu
442 x 355 x 210 cm
Wymiary sypialni
322 x 200 x 210 cm
Wysokość namiotu
210 cm
Wysokość sypialni
210 cm
Wysokość przedsionka
210 cm
Wymiary opakowania
75 x 41 x 40 cm
Liczba wejść
W przypadku namiotów dla 1-2 osób wystarczy jedno wejście, taki namiot będzie lżejszy i bardziej odpowiedni do turystyki i wypraw. Namioty dla 2 lub więcej osób lepiej wybierać z wieloma wejściami. Więcej wejść oznacza lepszą wentylację, wygodniejsze wychodzenie z namiotu, ale także większą wagę.
Spanie w samochodzie jest w pewnych sytuacjach praktyczne, innym razem to tylko konieczność. Przynosi odpoczynek w długiej podróży na wakacje lub wycieczkę, dla niektórych jest to wręcz styl życia. Zaaranżuj bezpieczne i wygodne spanie w samochodzie z minimum przygotowania i odpowiednim wyposażeniem.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.