Przedsionek Outwell Parkville 200SA z nadmuchiwaną konstrukcją, szerokim panoramicznym wejściem i szerokim zadaszeniem można łatwo przymocować do kampera.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Parkville 200SA z kolekcji Superior Air Touring duńskiej marki Outwell to przestronny namiot do vanów. Nadmuchiwana konstrukcja Power Air System składa się z wstępnie ukształtowanych komór powietrznych, które są od siebie oddzielone. Każda komora ma własny zawór, który umożliwia ich oddzielne napełnianie i opróżnianie. Dętka, która zwiększa wytrzymałość i stabilność namiotu, jest ręcznie mocowana za pomocą rzepów po napompowaniu. Tropiko jest wykonane z wodoodpornego poliestru ripstop Outtex® 6000 Express RS z klejonymi szwami. Specjalnie połączona wyściółka z polietylenu chroni przed wilgocią i zimnem z ziemi.
Szerokie panoramiczne wejście z moskitierą i baldachimem pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód, a dzięki czterem zamkom błyskawicznym można je dowolnie otwierać. Dostępne są również 2 duże wejścia boczne z moskitierami. Lekki dach wraz z szerokimi przyciemnianymi oknami zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, jednocześnie chroniąc przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniami UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu zapnij zasłonę na wymaganą wysokość. Dobrą wentylację wewnątrz namiotu zapewnia system wentylacji pod oknami.
Pomiędzy samochodem a przedsionkiem znajduje się strefa Link Access Zone, która zapewnia czyste środowisko i eliminuje przeciągi dzięki wyjmowanej macie podłogowej. W tej strefie znajdują się również 2 wejścia boczne. Nowy system uszczelniania markizy pomaga uszczelnić przestrzeń między samochodem a namiotem, pomagając wyeliminować przeciągi, deszcz i zanieczyszczenia przenoszone przez wiatr.
Wewnątrz namiotu znajdują się zakryte wejścia na przedłużacze do podłączenia lampy lub ładowania telefonu komórkowego. System podwieszania Hooktrack System umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn". Namiot jest gotowy do współpracy z systemem oświetlenia nocnego Outwell, który można nabyć tutaj.
Namiot jest niezależny, połączenie między autem, a przedsionkiem jest wykonane dzięki systemowi Dual Beading, który składa się z dwóch kedrowych końcówek zszytych jedna na drugiej (5 i 7 mm). Pasuje do listew kedrowych o wymiarach 5,7 i 9 mm. Dzięki nadmuchiwanej konstrukcji i oznaczonym kolorami obręczom, paskom i kołkom namiot jest szybki i łatwy w montażu. Namiot można napompować za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Główne cechy:
Przedsionek
wyprofilowana konstrukcja Power Air System - oddzielne komory powietrzne
zakryte panoramiczne wejście z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
2 duże wejścia boczne z moskitierą
strefa dostępu z 2 bocznymi wejściami
połączenie z pojazdem za pomocą szyn kedrowych 5 lub 7 mm (lub 9 mm) lub kabli
kompatybilność z systemem oświetlenia nocnegoOutwell
duże przyciemniane szyby z zasłonami zapinanymi na suwak
system Hooktrack
zaawansowany system wentylacji
Drive Away Ready umożliwia podłączenie do samochodu bez użycia złączy
Awning Sealing System - uszczelnia szczelinę między namiotem a samochodem
zintegrowana wodoodporna podłoga z podniesionymi ścianami
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
laminat (fibreglass)
/
nadmuchiwany
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
6000 mm
Materiał wykonania maty
Polietylen
Materiał tropik
Poliester
Wymiary namiotu
320 x 290 x 220 cm
Wymiary sypialni
320 x 200 x 220 cm
Wysokość namiotu
220 cm
Wysokość sypialni
220 cm
Wymiary opakowania
80 x 40 x 40 cm
Liczba wejść
W przypadku namiotów dla 1-2 osób wystarczy jedno wejście, taki namiot będzie lżejszy i bardziej odpowiedni do turystyki i wypraw. Namioty dla 2 lub więcej osób lepiej wybierać z wieloma wejściami. Więcej wejść oznacza lepszą wentylację, wygodniejsze wychodzenie z namiotu, ale także większą wagę.
Spanie w samochodzie jest w pewnych sytuacjach praktyczne, innym razem to tylko konieczność. Przynosi odpoczynek w długiej podróży na wakacje lub wycieczkę, dla niektórych jest to wręcz styl życia. Zaaranżuj bezpieczne i wygodne spanie w samochodzie z minimum przygotowania i odpowiednim wyposażeniem.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.