Przedsionek Outwell Newburg 240 Air z nadmuchiwaną konstrukcją, szerokim panoramicznym wejściem i trzema bocznymi wejściami można łatwo przymocować do kampera.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Newburg 240 Air to przestronny namiot typu van z kolekcji Air Cruising duńskiej marki Outwell. Nadmuchiwana konstrukcja Rigid Air System składa się z oddzielonych od siebie komór powietrznych. Każda komora ma własny zawór, który umożliwia ich oddzielne napełnianie i opróżnianie. Tropikalna przednia część namiotu wykonana jest z wodoodpornego poliestru Outtex® 4000 Select z klejonymi szwami, a specjalnie klejona wyściółka z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z ziemi. Tropico jest również wyposażony w technologię Fire Retardant, która tłumi i eliminuje skutki pożaru.
Szerokie panoramiczne wejście z moskitierą pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód, a dzięki zamkom błyskawicznym można je dowolnie otwierać. Wejście jest przykryty daszkiem, aby zapobiec przedostawaniu się wody deszczowej do namiotu. Namiot ma również boczne wejście. Lekki dach wraz z szerokimi przyciemnianymi oknami zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, jednocześnie chroniąc przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniami UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu zawieś zasłonę na żądanej wysokości.
Do namiotu można również dostać się przez dwa inne boczne wejścia, które prowadzą do Link Access Zone . Strefa ta łączy samochód z przedpolem, a dzięki wyjmowanej macie podłogowej pomaga utrzymać czystość otoczenia i eliminuje przeciągi. Wewnątrz znajduje się zakryte wejście na przedłużacz, umożliwiające podłączenie lampy lub naładowanie telefonu komórkowego. System podwieszania System Hooktrack, który umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn".
Namiot jest niezależny, połączenie między samochodem a przodem jest wykonane dzięki systemowi Dual Beading, tj. dwóm cedrowym końcówkom przyszytym jedna do drugiej (5 i 7 mm). Pasuje do listew cedrowych o wymiarach 5,7 i 9 mm. Jako kolejną opcję połączenia można wybrać kable wszyte po bokach tulei łączącej. Albo przymocuj je za samochodem (jeśli masz miejsce), albo przerzuć część rękawa przez dach samochodu i zaklinuj kable w ziemi za nim.
Dzięki nadmuchiwanej konstrukcji i oznaczonym kolorami obręczom, paskom i kołkom namiot jest szybki i łatwy w montażu. Namiot można napompować za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Aby zapewnić większą prywatność, zalecamy zakup sypialni w przedniej części domu Inner Newburg 240która wygodnie pomieści 2 nocujących gości. Aby zapewnić maksymalny komfort, zalecamy wykładzinę dywanową Płasko tkany dywan Newburg 240.
Główne cechy Newburg 240 Air:
przed dostawą
konstrukcja Ridig Air System - oddzielne komory powietrzne
szerokie panoramiczne wejście z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
3 wejścia boczne (1 do namiotu i 2 do strefy Link Access)
strefa dostępu z 2 bocznymi wejściami
połączenie z pojazdem za pomocą szyn cedrowych 7 lub 5 mm (lub 9 mm) lub kabli
duże przyciemniane szyby z zasłonami
system Hooktrack
przestronna wiata nad głównym wejściem
wejście dla kabli sieciowych
zaawansowany system wentylacji
zintegrowana wodoodporna podłoga z podniesionymi ścianami
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
nadmuchiwany
/
do kempingu
Rodzaj konstrukcji
Typ kopułowy (igloo) to najpopularniejsza samonośna konstrukcja, łatwa w montażu. Geodezyjny typ kopułowy jest przeznaczony do ekstremalnych warunków, konstrukcja krzyżuje pręty w kilku miejscach, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność. Typ tunelowy jest stawiany za pomocą prętów, które się nie krzyżują. Wykorzystuje efektywnie przestrzeń wewnętrzną i przy dobrym zakotwiczeniu zapewnia wysoką odporność na wiatr. Namiot typu A to jednopłaszczowy namiot, którego konstrukcję tworzą dwa solidne maszty umieszczone pośrodku przedniej i tylnej ściany. W konstrukcji namiotów dmuchanych maszty i pręty zastąpiono tubami powietrznymi, dzięki czemu montaż nawet większych namiotów rodzinnych jest prosty, ale wymaga pompki lub kompresora z kompatybilną końcówką. Rozwiązanie samorozkładające się zapewnia bardzo szybki i łatwy montaż, większe rozmiary opakowania i gorszą obsługę podczas składania. Tipi/Jurta mają nietypową konstrukcję zapewniającą dużą wspólną przestrzeń za wysoką cenę i większą wagę.
tunelowa
Wysokość auta
175 - 200 cm
Rodzaj przedsionka
jako część auta
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
nadmuchiwany
Odporność podłogi
Zwykle wyrażana jako wartość słupa wody = ile wody może wytrzymać dany materiał, zanim zacznie przeciekać. Wyrażana w milimetrach. Ważniejszy parametr niż odporność na tropik.
PE 100% nieprzepuszczalności mm
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
4000 mm
Materiał wykonania maty
Polietylen
Materiał tropik
Poliester
Wymiary namiotu
300 x 330 x 210 cm
Wymiary sypialni
300 x 240 x 210 cm
Wysokość namiotu
210 cm
Wysokość sypialni
210 cm
Wysokość przedsionka
210 cm
Wymiary opakowania
78 x 41 x 41 cm
Liczba wejść
W przypadku namiotów dla 1-2 osób wystarczy jedno wejście, taki namiot będzie lżejszy i bardziej odpowiedni do turystyki i wypraw. Namioty dla 2 lub więcej osób lepiej wybierać z wieloma wejściami. Więcej wejść oznacza lepszą wentylację, wygodniejsze wychodzenie z namiotu, ale także większą wagę.
Spanie w samochodzie jest w pewnych sytuacjach praktyczne, innym razem to tylko konieczność. Przynosi odpoczynek w długiej podróży na wakacje lub wycieczkę, dla niektórych jest to wręcz styl życia. Zaaranżuj bezpieczne i wygodne spanie w samochodzie z minimum przygotowania i odpowiednim wyposażeniem.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.