bagażnik Przedsionek Outwell Jonesville 290SA z nadmuchiwaną konstrukcją, szerokim panoramicznym wejściem i przyciemnianymi szybami można łatwo przymocować do kampera.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Jonesville 290SA to przestronny namiot typu van z kolekcji Superior Air Touring duńskiej marki Outwell. Nadmuchiwana konstrukcja Power Air System składa się z wstępnie ukształtowanych komór powietrznych, które są od siebie oddzielone. Każda komora ma własny zawór, który umożliwia ich oddzielne napełnianie i opróżnianie. Dętka, która zwiększa wytrzymałość i stabilność namiotu, jest ręcznie mocowana za pomocą rzepów po napompowaniu. Tropikalna przednia część namiotu wykonana jest z wodoodpornego poliestru Outtex® 6000 Pro z klejonymi szwami, a specjalnie klejona wyściółka z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z ziemi. Tropico jest również wyposażony w technologię Fire Retardant, która tłumi i eliminuje skutki pożaru.
Szerokie panoramiczne wejście z moskitierą pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód, a dzięki czterem zamkom błyskawicznym można je dowolnie otwierać. Drzwi przednie można przenieść z przodu do części dziennej i odwrotnie, uzyskując wejście z przestronną wiatą (130 cm) lub większą część dzienną, którą docenisz na przykład podczas złej pogody.Do namiotu można również wejść bocznym wejściem. Lekki dach wraz z szerokimi przyciemnianymi oknami zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, jednocześnie chroniąc przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniami UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu zapnij zasłonę na żądaną wysokość. Dobrą wentylację wewnątrz namiotu zapewnia doskonały system wentylacji.
Do namiotu można również dostać się przez dwa boczne wejścia, które prowadzą do strefy Link Access Zone . Strefa ta łączy samochód z przedpolem, a dzięki wyjmowanej macie podłogowej pomaga utrzymać czystość otoczenia i eliminuje przeciągi. Połączenie między wózkiem a sztagiem jest następnie wykonywane przez system Dual Beading, który wkłada się do szyny na wózku. System ten jest uniwersalny i oferuje rozmiary 5 mm i 7 mm. Wewnątrz znajdują się zakryte wejścia na przedłużacze, umożliwiające podłączenie lampy lub naładowanie telefonu komórkowego. System podwieszania System Hooktrack, który umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn".
Dzięki nadmuchiwanej konstrukcji i oznaczonym kolorami obręczom, paskom i kołkom namiot jest szybki i łatwy w montażu. Namiot można napompować za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Aby uzyskać więcej informacji na temat funkcji i zastosowanych technologii, przeczytaj artykuł o kolekcji namiotów Kolekcja Superior Air Touring.
Główne cechy namiotu Jonesville 290SA:
przed dostawą
wyprofilowana konstrukcja Power Air System - oddzielne komory powietrzne
szerokie panoramiczne wejście z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
drzwi wejściowe można przenieść z przodu do części mieszkalnej i odwrotnie
główne wejście chronione zadaszeniem (jeśli drzwi znajdują się w części mieszkalnej)
1 szerokie wejście boczne
strefa dostępu z 2 bocznymi wejściami
system Dual Beading (5 mm i 7 mm)
duże przyciemniane szyby z zasłonami zapinanymi na suwak
system Hooktrack
wejścia dla kabli sieciowych
zaawansowany system wentylacji
zintegrowana wodoodporna podłoga z podniesionymi ścianami
łatwy system mocowania
oznaczone kolorami wtyki i przewody mocujące
klejone szwy
pompka ręczna w zestawie
w zestawie walizka transportowa
Materiał stanu:
materiał tropikalny: Outtex® 6000 Pro (100% poliester tafta, powłoka PU, klejone szwy)
materiał wyściółki: 100% polietylen (podwójna powłoka, wodoodporny)
Wskazuje, dla ilu osób przeznaczony jest namiot/hamak. W przypadku namiotów, liczba ta nie uwzględnia bagażu ani innego sprzętu. Dlatego należy zwrócić uwagę na liczbę przedsionków lub apsyd, ewentualnie wybrać nieco większy namiot, aby zapewnić miejsce na bagaż. Hamaki są produkowane w rozmiarze pojedynczym (1 osoba) lub podwójnym (2 osoby). Różnice między nimi polegają na nośności i wymiarach.
2 osoby
Rodzaj namiotu
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
nadmuchiwany
/
do kempingu
Rodzaj konstrukcji
Typ kopułowy (igloo) to najpopularniejsza samonośna konstrukcja, łatwa w montażu. Geodezyjny typ kopułowy jest przeznaczony do ekstremalnych warunków, konstrukcja krzyżuje pręty w kilku miejscach, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność. Typ tunelowy jest stawiany za pomocą prętów, które się nie krzyżują. Wykorzystuje efektywnie przestrzeń wewnętrzną i przy dobrym zakotwiczeniu zapewnia wysoką odporność na wiatr. Namiot typu A to jednopłaszczowy namiot, którego konstrukcję tworzą dwa solidne maszty umieszczone pośrodku przedniej i tylnej ściany. W konstrukcji namiotów dmuchanych maszty i pręty zastąpiono tubami powietrznymi, dzięki czemu montaż nawet większych namiotów rodzinnych jest prosty, ale wymaga pompki lub kompresora z kompatybilną końcówką. Rozwiązanie samorozkładające się zapewnia bardzo szybki i łatwy montaż, większe rozmiary opakowania i gorszą obsługę podczas składania. Tipi/Jurta mają nietypową konstrukcję zapewniającą dużą wspólną przestrzeń za wysoką cenę i większą wagę.
nafukovací
Wysokość auta
175 - 200 cm
Rodzaj przedsionka
jako część auta
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
stal
/
nadmuchiwany
Odporność podłogi
Zwykle wyrażana jako wartość słupa wody = ile wody może wytrzymać dany materiał, zanim zacznie przeciekać. Wyrażana w milimetrach. Ważniejszy parametr niż odporność na tropik.
PE 100% nieprzepuszczalności mm
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
6000 mm
Materiał wykonania maty
Polietylen
Materiał tropik
Poliester
Wymiary namiotu
310 x 220 x 390 cm
Wymiary sypialni
310 x 220 x 290 (+100) cm
Wysokość namiotu
220 cm
Wysokość sypialni
220 cm
Wymiary opakowania
90 x 45 x 42 cm
Liczba wejść
W przypadku namiotów dla 1-2 osób wystarczy jedno wejście, taki namiot będzie lżejszy i bardziej odpowiedni do turystyki i wypraw. Namioty dla 2 lub więcej osób lepiej wybierać z wieloma wejściami. Więcej wejść oznacza lepszą wentylację, wygodniejsze wychodzenie z namiotu, ale także większą wagę.
Spanie w samochodzie jest w pewnych sytuacjach praktyczne, innym razem to tylko konieczność. Przynosi odpoczynek w długiej podróży na wakacje lub wycieczkę, dla niektórych jest to wręcz styl życia. Zaaranżuj bezpieczne i wygodne spanie w samochodzie z minimum przygotowania i odpowiednim wyposażeniem.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.