turystyczne
/
biegowe
/
rowerowe
/
do narciarstwa biegowego
Szybka dostawa dostępnych produktów
Marki Premium Wyjątkowa jakość, ponadczasowy styl
Darmowa dostawa Przy zakupach powyżej 299 zł
Zdjęcie
Black Friday
-28 %
Darmowa dostawa
Zdjęcie
Informacje o produkcie
Kurtka damska Husky Sevan L jest przeznaczony do całorocznego użytku z wodoodporną membraną z częściowo klejonymi szwami. Idealny do wszystkich aktywności na świeżym powietrzu. Można ją nosić pod plecakiem.
Kurtka ma przedłużoną tylną część. Nie posiada jednak ochraniacza kręgosłupa ani pasa śnieżnego, ale w zamian oferuje całoroczne użytkowanie i wyższy słup wody wynoszący 15 000 mm. Kurtka posiada wentylację pod pachami , impregnowane zamki błyskawiczne i ponownie wyjście na słuchawki dla wygodnego podróżowania.
Technicznie jest to kurtka membranowa z wyższym słupem wody i bardzo dobrze technicznym krojem, który docenisz nawet nosząc plecak.
Właściwości:
Bez wypełniacza
Panele naramienne wykonane z bardzo wytrzymałego 3-warstwowego materiału
Zdolność materiału do przepuszczania pary wodnej wytwarzanej przez ludzkie ciało. Wskazuje, ile gramów pary wodnej może odparować z metra kwadratowego tkaniny w ciągu 24 godzin (MVTR).
15000 g/m2 na 24 godziny
Wodoodporność
Wyraża odporność materiału na ciśnienie wody. Im wyższa liczba, tym materiał jest bardziej odporny na nasiąkanie wodą.
15000 mm H2O
Liczba kieszeni (odzież)
3
Wydłużona tylna część
Tak
Wentylacja pod pachami
Tak
Według aktywności
turystyczne
/
biegowe
/
rowerowe
/
do narciarstwa biegowego
Według rodzaju
softshellowe
/
nieprzemakalne
/
przejściowe
Kaptur
Z kapturem
Kolor
czarny
Kolor według producenta
Black
Okres gwarancji
2 lata
Kod produktu
EAN
O producencie
Oryginalny sklep internetowy Husky. Czeska firma Husky CZ s.r.o (potocznie Husky Outdoor) powstała w 1997 roku w celu produkcji i dostarczania na rynek sprzętu kempingowego, plecaków turystycznych i sportowych odzież. W ostatnich latach firma Husky odważyła się zająć także produkcją mebli kempingowych, które cieszą się dużym zainteresowaniem i zainteresowaniem wśród klientów.