Summit to Eat Smażony ryż z kurczakiem 202g
Suszona żywność
Ryż gotowany na parze z kurczakiem i sosem teriyaki od Summit to Eat, pyszne i wygodne danie podróżne. Odpowiedni dla miłośników kuchni japońskiej.
Informacje o produkcie
To naczynie podróżne marki Summit to Eat jest bardzo praktyczne dzięki swojej wadze i rozmiarom. Nie stosuje się sztucznych konserwantów, co gwarantuje doskonały naturalny aromat. Ma również długi okres trwałości, do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana (= bez dodatku chemikaliów) i pozbawiana zdecydowanej większości wody (= lżejsza), ale smak pozostaje świeży.
Korzyści z dania Summit to Eat:
- praktyczny, smaczny
- szybkie przygotowanie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź torby
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza)
3. Wlej 480 ml gorącej wody do torebki i zamieszaj
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia. Proces ten zajmuje mniej niż 10 minut
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
na 100 g |
na porcję (202 g) |
Energia |
|
498 kcal |
1006 kcal |
Białko |
21 g | 42,4 g | |
Węglowodany |
|
50,7 g |
102,5 g |
Z czego cukry |
|
6 g |
12,1 g |
Tłuszcze |
|
24,9 g |
50,3 g |
Skład:
- ryż długoziarnisty (30%)
- kurczak (11%)
- cebula (11%)
- czerwona papryka (7%)
- fasolka szparagowa (7%)
- kukurydza cukrowa (7%)
- olej rzepakowy
- omlet jajeczny
- zmiażdżony czosnek
- Sos Teriyaki (sos sojowy (woda, sól, soja wolna od GMO, prażona pszenica, cukier)
- cukier
- ocet winny
- imbir
- sól
- czosnek
- modyfikowana skrobia kukurydziana
- biały pieprz
Parametry
- Producent
- Summit to Eat
- Masa
- 202 g
- Ilość porcji
- 2
- Rodzaje mięsa
- Ryby i drób
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Nie
- Bezglutenowy
- Nie
- Kolor
- żółty
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76037863
- EAN
- 5060138532076
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).