Summit to Eat Makaron boloński BigPack217g
Suszona żywność
Makaron Bolognese z Summit to Eat w dużym opakowaniu niezawodnie nakarmi dwie dorosłe osoby. Spodoba się wszystkim miłośnikom włoskiej kuchni.
Informacje o produkcie
To naczynie podróżne marki Summit to Eat jest bardzo praktyczne dzięki swojej wadze i rozmiarom. Nie stosuje się sztucznych konserwantów, co gwarantuje doskonały naturalny aromat. Ma również długi okres trwałości - do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana, a zdecydowana większość wody jest usuwana. Smak pozostaje jednak świeży.
Zalety dania Summit to Eat Bolognese Pasta:
- praktyczny, smaczny
- szybkie przygotowanie
- wysoka trwałość 7 lat
- bez konserwantów
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę (495 ml) do worka i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
na 100 g |
na porcję (217 g) |
Energia |
|
539 kcal |
1003 kcal |
Białko |
21,4 g | 39,8 g | |
Węglowodany |
|
42,1 g |
78,3 g |
Z czego cukry |
|
5,6 g |
10,4 g |
Tłuszcze |
|
29,3 g |
54,5 g |
Skład:
- makaron (pszenica) (27%)
- pomidory
- przecier pomidorowy
- mielona wołowina (11%)
- the Onion
- olej rzepakowy
- czosnek mielony
- mieszanka włoskich przypraw
- sól
Ocena zespołu 4camping:
"Jedzenie turystyczne od marki Summit to Eat spróbowałem po raz pierwszy. Dla mnie makaron boloński jest najsłabszym przedstawicielem skądinąd doskonałych dań tej marki"
Parametry
- Producent
- Summit to Eat
- Masa
- 217 g
- Ilość porcji
- 2
- Rodzaje mięsa
- Wołowina
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Rodzaj kuchni
- Włoska
- Wegetariańskie
- Nie
- Bezglutenowy
- Nie
- Kolor
- żółty
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76037855
- EAN
- 5060138532007
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).