LifeVenture Tritan Bottle
Butelka
- Pojemność pojemnika:
- 650 ml
Informacje o produkcie
Wysokiej jakości butelka LifeVenture Tritan o pojemności 650 ml zadowoli każdego sportowca. Materiał Tritan jest bardzo wytrzymały, dzięki czemu nadaje się do codziennego użytku. Nie przejmuje smaków i zapachów, więc można w nich mieszać napoje energetyczne. Gumowana powierzchnia zapewnia pewny chwyt nawet mokrymi dłońmi lub w rękawicach. Nie myć w zmywarce. Nie zawiera BPA.
Główne zalety butelki:
- wodoszczelna pokrywa z otworem do picia
- gumowana powierzchnia ułatwiająca chwyt
- nie można myć w zmywarce
- materiał odporny na uderzenia
- nie zachowuje smaków ani zapachów
- BPA Free
Parametry
- Producent
- LifeVenture
- Masa
- 126 g
- Wymiary
- 7,5 x 7,5 x 22 cm
- Pojemność pojemnika
- 650 ml
- Materiał
- Tritan
-
Typ butelki
Metalowe butelki są cięższe niż plastikowe. Nie przyjmują zapachów, ale mogą wpływać na smak, szczególnie w przypadku kwaśnych napojów. Są bardziej podatne na zarysowania i wgniecenia. Wiele plastikowych butelek jest wyposażonych w praktyczne funkcje, takie jak zintegrowane ustniki, uchwyty lub elastyczne korpusy, co ułatwia ich użytkowanie i przenoszenie.
- Plastik
- Kolor
- szary
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76013618
- EAN
- 5031863742504
O producencie
LifeVenture, brytyjska firma, zajmuje się już od ponad 20 lat rozwojem i produkcją artykułów outdoorowych, którym możesz zaufać, gdziekolwiek się udasz podczas swoich podróży. Marka LifeVenture powstała z pasji podróżników, którzy podczas licznych ekstremalnych przygód zauważyli, że potrzebują lepszego, lżejszego i bardziej wytrzymałego sprzętu. Tak rozpoczęła się podróż ku rozwoju, odkrywaniu nowych materiałów i technologii, które są wykorzystywane do produkcji różnych produktów, zapewniających najwyższy komfort podróży, takie jak praktyczny pasek na pieniądze, wodoodporna torba na mapy, portfele, parasole, mydła, kłódki, butelki, termosy i kubki termiczne.
Każdy produkt wykonany jest w wysokiej jakości z najlepszych materiałów dostępnych na rynku.